شعرعاشقانه سری چهارم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعرعاشقانه سری چهارم
نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 1711
نویسنده : Mohammad

 

غصه عزیزم نخوراین همه دلتنگیت واسه چیه

 

 

 

 

 

اونکه دوسش داشتی الان اغوشش مال کیه

 

 

 

 

 

چقدر واسش میمردی حالا رفته و ترکت کرده

 

 

 

 

 

بیخیالش شو که دیگه واسه همیشه ولت کرده

 

 

 

 

 

 ---------------------------

 

 

 

 

 

دیگه ازدنیات میرم با دنیام وداع کن

 

 

 

 

 

بعد من زخم تنهایی ها تو مداوا کن

 

 

 

 

 

دیگه از دنیات میرم بیرون خداحافظ

 

 

 

 

 

گل همیشه مهربون و نازم خداحافظ

 

 

 

 

 

 ----------------------------

 

 

 

 

 

ازغم وغصه روزگار به درد اومدم

 

 

 

 

 

خوشی رو ندیدم اما مرد بار اومدم

 

 

 

 

 

از اول زمین خوردم و همش افتادم

 

 

 

 

 

اما باز بلند شدم و رو پاهام وایسادم

 

 

 

 

 

 -----------------------------

 

 

 

 

 

اگه این روزا تنهام و گوشه گیرم

 

 

 

 

 

میخوام کنارم باشی تا اروم بگیرم

 

 

 

 

 

به تو وابستم این عادتم شده همیشه

 

 

 

 

 

بیا محبت کن بهم اخه مگه چی میشه

 

 

 

 

 

 ------------------------------

 

 

 

 

 

حالا که ازم دل کندی و میخوای ترکم کنی

 

 

 

 

 

قبل رفتنت باید یه فکری به حال من کنی

 

 

 

 

 

چند روزه تو خونمو با کسی حرف نمیزنم

 

 

 

 

 

از شدت گریه خودم رو به درو دیوار میزنم

تو تنهایی هام با خودم کنار اومدم که دیگه نیستی

نمیخوام به این فکرکنم که الان کجا و با کی هستی

تواین روزاچه چیزا که ازعشقت باغریبه ها شنیدی

بمیرم واست دلم چه زجرا که تو تنهایی هات کشیدی

------------------------------------------

ديگه به اين تنهايي ها يه جوري عادت دارم

درسته كنارمي اما انگار يه عمره تورو ندارم

به جرم همه خوبيهام دارم تقاص پس ميدم

يه عمر كنارت بودم حالا دارم از دستت ميدم

--------------------------------------------------------

منو با دستاي مهربونت يكم تو اغوش بگير

بعد هر دعوا سرم داد بزن بهم بگو برو بمير

شايد بغضم گرفت خواستم خودمو اروم كنم

دوس دارم بعد هر دعوا تو اغوش تو گريه كنم

-------------------------------------------------------------

چقدر سخته كه نميتونيم كنار هم باشيم

وقت گريه كردن تو اغوش همديگه جاشيم

سخته كه دستاي سردمو تو دستات نذاري

وقتي خيلي تنهام كنارم باشي و تنهام نذاري

----------------------------------------------------------------

چطوري دلت مياد جلوي غريبه ها دستامو ول كني

يا كه هر وقت دلت خواست بريو اغوشمو رها كني

چطوري دلت مياد اشكامو پاك كنم وقتي تو نباشي

برو اما خوب ميدونم بدون من نميتوني زنده باشي

--------------------------------------------------------------

ببين دستاي خستم سردو سسته

ببين تموم اشكام چشمامو شسته

ديگه حالي ندارم كه بخوام باز ببارم

دارم ميميرم و ديگه هيچ جونيم ندارم

---------------------------------------------------------------

گلم گريه نكن اگه از همديگه دوريم

درسته دوريم ولي پاي هم ميمونيم

اگه تو اون سر دنيايي و من اينجام

وليكن بدون هنوزم بيادت تنهاي تنهام

---------------------------------------------------------------

ببخش كه اين روزا باهات نسبتي دارم

يه عمر بالا سرت بودم بهت حسي دارم

ببخش هرجا ميرفتي همش دلتنگت بودم

تا زماني كه برنگشتي كلي دلواپست بودم

زمين خوردم يه عمر كه تو روپاهات باشي

حالا چي شد كه فهميدي بايد ازم جداشي

تا عمر دارم پاي تو بودمو پاي عشقت هستم

فقط ازم نخواه جداشم كه نميتونم اخه وابستم

-----------------------------------------------------------

يه حسي دارم كه خيلي از اون بيزارم

اگه بخوان تورو ازم بگيرن من نميزارم

ميترسم تورو  كه اسون از دست بدم

دنيام اگه بخواد بياد منو تورو بهش نميدم

--------------------------------------------------------


رفتي برو عزيزم خوش بحالت

منم حالا تك و تنها اينجا بيادت

رفتيو نگفتي چي مياد به سرم

حالا كجايي كه ببيني دربدرم

---------------------------------------------------------

خيلي دوس دارم يه وقتايي بزنم زير گريه 

خودم رو به مردن بزنم كسي سراغمو نگيره

ميخوام تو تنهايي هام دردو دل كنم با تنهايي

گاهي حس ميكن مبا تموم ادما بازم تنهاييم

------------------------------------------------------------

اگه دوس نداري دوباره اتيش بگيرمم

يا اينكه اصلا نميخواي دوباره بميرم

دستاي بي حس مو بگير و نازم كن

اسير تنهايي شدم تو بياو ازادم كن

--------------------------------------------------------------

سر كدوم دوراهي دستاي منو ول كرد 

من عاشق بودم اما با دل من چكار كرد

با هر ساز تو رقصيدم اما اخرش تباهي بود

ميدونستم عشق تو واسه من اشتباهي بود

--------------------------------------------------------------

منو زندوني كن تو چشمات  كه بهترين دنيام اونجاست

نميدوني دنيا برام جهنمه وقتي دلم بي تو تنهاست

منو با دستات زنجير كن بگير توي اون دل صافت

ميخوام گريه كن ماروم بگيرم تو اون قلب پاكت

-------------------------------------------------------------

الهي خوشبختت كنه اونكه رو بخت من نشست

با دستاي سياهش شيشه ي  عمر منو شكست

الهي الهي درد بي درمون بگيره پر بگيره بره بميره

اونكه تو رو ازم گرفت الهي خير از جونيش نگيره

---------------------------------------------------------

دارم از اين همه دوري دلشوره ميگيرم

امشب قرار دستاشو توي دستاي تو ببينم

برو بذار تو تاريكي اين شب بي تو اب شم

برو عشقم من مانع خوشبختي تو نميشم

------------------------------------------------------------

ديگه ميرم بعد من مواظب خودت باش

شايد برنگشتم ديگه دلواپسم نباش

ببخش از سرم زيادي بودي و نميدونستم

خدايش اونجوري كه بايد قدر تو نميدونستم

------------------------------------------------------------

ديگه به جرم دلتنگي به فكرت نمي افتم

همش تنهابودم و چيزي بهت نمي گفتم

تموم شبارو بيادت يكي يكي سر كردم

تنها بودم و به تنهايي ديگه عادت كردم

--------------------------------------------------------------

با احساسم بازی نکن تو این حقو نداری

اگرچه میری بدون اما هنوزم مردی داری

گرچه ساده رفتیو داغون شد تموم حالم

بازم با تموم این بیخیالی  تور دوس دارم

-----------------------------------------------------------

اگه دارم دوریت و تحمل میکنم و صدام درنمیاد

اگه یه گوشه نشستم و دیگه حتی اشکامم درنمیاد

بدون هنوزم برام خیلی عزیزی و به عشقت بدجور گرفتارم

بدون هنوزم به قران به جز تو هیچ کس و دوس ندارم

-----------------------------------------------------

یه وقتایی از زور دلتنگی تو خیابونا میخوابم

گرچه تنهام ولی حس میکنم هنوز هستی کنارم

یه وقتهایی از شدت سرما دستام سست میشه و تنم می لرزه

اما خدایش این همه سختی واسه با تو بودن می ارزه

-------------------------------------------------------

خوب  به من نگاه کن شاید این اخرین باره

بذار از چشمام  جای اشک خون بباره

میخوام وقتی که میری بهت پشت کنم

خوب سخته برام نمیتونم فراموشت کنم

------------------------------------------------------

من فقط به تماشای تو میشینم

اونقدر زیبایی که تموم گلهای زیبارو واسه تو می چینم

دستاتو میگیرم رو با تموم وجودم بوسه میزنم

من فقط تو دنیا با تو میخوام حرف بزنم

-------------------------------------------------------

ببخش اگه شبها فقط تورو خواب میبینم

یا اینکه نمیتونم دوریت و تحمل کنم و اروم بگیرم

ببخش اگه برات گل میچینم یا اینکه به خاطرت تا صبح میشینم

ببخش اگه خیلی بهت میگم دوست دارم دست خودم نیست اخه دوست دارم

------------------------------------------------------

چه حالی داره قلبم وقتی پر درده

به هر در میزنم شاید که برگرده

من نمیدونم که چند روزه از این خونه رفتی

فقط داره میگذره لحظه ام بی تو به سختی

------------------------------------------------------

فضای خونمون سرده هوا ابری ابریه

نمیدونی تو دلم این روزا چه غوغایه

تو خونه موج غم طوفان بارونه

چشام از نبودت بدجوری گریونه

--------------------------------------------------------

چی میشه توام یک بار به فکر من باشی

وقتی میگم مریضم بیایو کنارم باشی

چی میشه که یک بار بگی دوست دارم

منم با تموم وجودم میگم تنها تو رو دارم

-----------------------------------------------------------

خدایش قد چشم های من حتی بارونم نمی باره

هر کاری کردم شاید تو برگردی دوباره

خسته شدم از این همه دربدریو بی کسی

تا کی منتظر باشم مردم از دلواپسی

--------------------------------------------------------------

تودلت یه جای دیگه بود من فقط دلخوش بودم به احساسم

اهای غریبه دستاشو ول کن اخه من رو عشقم حساسم

ای خدا دیگه اشکی ندارم دارم دیونه میشم

تو رو خدابرگرد عزیزم دارم دلواپست میشم

-----------------------------------------------------------

وقتی تورو یادم میارم مثل بارون هی میبارم

دست خودم نیست عزیزم اخه چند روزه مریضم

همش ضل میزنم به یه گوشه شاید تو برگردی

تو رو خدا بیاو نگاه کن که با عشقت چه کردی

--------------------------------------------------------

اگر برگردی قول میدم همونی که تو بگی باشم

یه عمر پیش چشمات بهترین عاشق دنیا شم

قول میدم همه دنیارو به پای تو بریزم

اگه گریه کردی گریه کنم اشک بریزم

قول میدم عکساتو بوسه بزنم و بغل بگیرم

قول میدم روزی صد بار جلو چشمات بمیرم

-------------------------------------------------------------

تماشاکن کسی رو که جلو چشمات میمیره

وقتی که اون غریبه پیش من دستاتو میگیره

جلوی من اینقده دست تو دستاش نذار

حالا که رفتی بعد از این بیاو رو قبرم گل بذار

-------------------------------------------------------------

ببخش که هی بهت بد میکردم و تو بهم محبت میکردی

من اذیتت میکردم و  اما تو باز منو عاشق ترم میکردی

ببخش که هر روز بغل میکنم مو می بوسم عکساتو

به خدا هنوزم بعضی وقتها دلم بدجوری میکنه هواتو

------------------------------------------------------------

ببین اخر قصه من باختم و برنده شد رقیبم

ای خدا ببین امشب من فقط اینجا غریبم

چه ارزوها که نداشتم واسه بهترین رفیقم

خدا من لیاقتشو نداشتم یه کاری کن بمیرم



:: موضوعات مرتبط: شعرعاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: شعرعاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: